28. september 2010

Nytt

+ I helgen hadde vi forestillinger med BADS. Bergen Amateur Dramatic Society er en britisk pantogruppe jeg er med i, og i helgen hadde vi to forestillinger til inntekt for Children at Risk Foundation. Jeg tok over Sabines rolle og måtte spille rollen som Nana i tillegg til min egen rolle som pirate Rob. Jeg fikk høre fra en av publikum (som forøvrig hadde fantastisk dårlig ånde) at han hadde en Newfoundland hund hjemme og jeg var akkurat som henne. Jeg har enda ikke bestemt om det er et kompliment. Jeg tipper ja, og takker, bukker og neier i takknemlighet.

+ I dag reiser jeg, tjohei! Vi reiser til London i dag, og i morgen går turen til CUBA! Jeg kommer hjem den 13. etter en periode i Holguin og en stund i Havana. Selvsagt er det herlig vær når vi drar. Det skal skal være heftig regn der vi skal tydeligvis, men det må vi nesten regne (heh) med. De siste årene har vi vært i Malaysia, Marokko og Kenya og det skjer hver gang. Det snødde jo da vi var i Sahara ørkenen. SNØ. I SAHARA.

+ Jeg må også legge til at jeg lykkelig pga sesongstart i det meste. How I Met Your Mother, House, Dexter, QI. Nå gleder jeg meg bare til Breaking Bad begynner igjen (TIL NESTE ÅR, sannsynligvis), da blir det knas!

1 kommentar:

Unknown sa...

blir det mere bads ellaar?