26. oktober 2010

ONE: 15 spennende og fine fakta om deg + et bilde

1: Hadde jeg måttet si noe jeg er lidenskapelig om, hadde det nok vært rød pesto. Og kaffe. Men mest rød pesto.
2: Jeg har vært på to Spice Girls konserter i mitt liv. Jeg var et ordentlig nittitallsbarn.
3: Jeg har i det siste utviklet en avhengighet av Jackass og Susanne Sundfør.
4: Jeg har brukket 3 bein; ett håndledd da jeg datt på skateboard, det andre håndleddet da jeg sklei på et baderom da vi var i Goa i India, og en finger da jeg lekte med mine tremenninger og jeg klemte fingeren i døren til vaskerommet.
5: Jeg er ekstremt klumsete. De siste dagene på jobb har jeg brent meg flere ganger enn jeg har klart å telle, jeg har slått hodet i en hylle, jeg har smelt ankelen inn i en dings med hjul på, jeg har fått flere flis i fingeren og knust to glass.
6: Jeg elsker Tore Renbergs serie om Jarle Klepp.
7: Jeg elsker også Sue Townsends serie om Adrian Mole.
8: Jeg bruker mest penger på bøker. Og sikkert snus.
9: Jeg har oppkalt katten vår etter en camp på Hovefestivalen 2009. Julius.
10: Britisk komedie er det beste som finnes.
11: Apropos "britisk", jeg er ganske narrowminded og synes England er overlegen når det gjelder det meste. Neida, men innenfor kultur? Ja.
12: Jeg har vært sammen med kjæresten min i 377 dager <3
13: I dag hadde jeg Jessica ettermiddag. Jeg spiste på en indisk restaurant og kjøpte en bok og har lest i hele kveld.
14: Mine yndlingsbyer er London og Amsterdam. Fordi de er så fine.
15: De neste konsertene jeg skal på er Shining, Rick Wakeman & Jon Anderson, Dungen, Tim Minchin og Roger Waters. Gjett om jeg gleder meg.



Fordi High Voltage 2010 kunne ikke blitt bedre, og så skal jeg jo se ham snart.

Ingen kommentarer: